Мой список блогов

вторник, 5 июня 2012 г.

Սերգեյ Եսենին Դու ,հիմա՜ր իմ սիրտ,զուր մի տրոփիր

Դու ,հիմա՜ր իմ սիրտ,զուր մի տրոփիր:
Երջանկությունից բոլորս ենք խաբված,
Լոկ մուրացկանն է հայցում գութ կամ հաց:
Դու ,հիմա՜ր իմ սիրտ,զուր մի տրոփիր:


Շագանակենու ողջ բացատը թաց
Լցվում է լուսնի դեղին դյութանքով:
Լալայի փոթ-փոթ շալվարին հակված՝
Կպահվեմ նրա չադրայի ներքո:
Դու,հիմա՜ր իմ սիրտ, զուր մի տրոփիր:

Երբեմն ամենքս էլ,մանուկների պես,
Հաճախ ենք կյանքում լալիս ու խնդում.
Չէ՞ որ աշխարհում վիճակվել է մեզ
Անհաջողություն և ուրախություն :
Դու ,հիմա՜ր իմ սիրտ,զուր մի տրոփիր:

Շատ երկըրներ  եմ տեսել երկնի տակ
Ու երջանկություն փնտրել ամենուր:
Բայց այսուհետև ցանկալի վիճակ
Այլևըս փնտրել  ես  չեմ կամենում:
Դու,հիմա՜ր իմ սիրտ,զուր մի տրոփիր:

Կյանքը մինչև վերջ մեզ չի խաբել դեռ:
Մենք դեռ կարբենանք նոր ուժով շռայլ:
Սիրտ իմ,գոնե դու քնեիր այստեղ՝
Սիրածի փափուկ ծնկների վրա:
Կյանքը մինչև վերջ մեզ չի խաբել դեռ:

Մեզ էլ աչքաթող գուցե չի անի
Բախտը՝գահավեժ ձյան հյուսի պես գոռ
Եվ մեր այս սիրույն կպատասխանի
Միայն ու միայն սոխակի երգով:
Դու,հիմա՜ր իմ սիրտ,զուր մի տրոփիր:


Глупое сердце, не бейся!
Все мы обмануты счастьем,
Нищий лишь просит участья…
Глупое сердце, не бейся.

Месяца желтые чары
Льют по каштанам в пролесь.
Лале склонясь на шальвары,
Я под чадрою укроюсь.
Глупое сердце, не бейся.

Все мы порою, как дети.
Часто смеемся и плачем:
Выпали нам на свете
Радости и неудачи.
Глупое сердце, не бейся.

Многие видел я страны.
Счастья искал повсюду,
Только удел желанный
Больше искать не буду.
Глупое сердце, не бейся.

Жизнь не совсем обманула.
Новой напьемся силой.
Сердце, ты хоть бы заснуло
Здесь, на коленях у милой.
Жизнь не совсем обманула.

Может, и нас отметит
Рок, что течет лавиной,
И на любовь ответит
Песнею соловьиной.

Глупое сердце, не бейся.

Комментариев нет:

Отправить комментарий